selmaomickan

Alla inlägg den 6 november 2011

Av selma mickan - 6 november 2011 20:26

förlåt att jag inte bloggar så mkt men det är svårt att komma ihåg om man har minne som en snigel :'


men nu ska jag berätta om dan !   


idag har jag spelat monopol i 3-4 tim med pappa och oscar och jag blev så klart ruinerad först och oscar vann som vanligt -.--  sen har jag ätit kvällsmat och suttit och bloggat och nu har jag ätit äppel paj och mamma glömde sätta på ugnen men det ordnade sig tillslut    och höst lovet har vrit bra för jag har varit först hos farmor och farfar i eskilstuna där har jag gjort halloween pyssel och sytt min första keps, rätt snygg faktist ;D, och så har jag åkt till mormor och morfar o där har vi gjort massor av saker och jag gjorde snyggaste blombuketten i huset    


det var allt förutom allahelgona dagen men det var inte så mkt om den men jag blev ledsen ;o


    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan, vi är två tjejer på 11 år. Som bor i Enköping!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards