selmaomickan

Alla inlägg den 7 november 2011

Av selma mickan - 7 november 2011 19:54

hej!


idag har det vart en rätt vanlig måndag och idag så har vi gjort så här i skolan: Vi harträffat vår nya vikarie sara och röda gruppen ( min och selmas grupp ) har haft syslöjd medans blå hade matte. efter det var det fruktrast och då hände det inte så jätte mycket. när rasten var slut så hade vi svenska och geografi efter det var det lunch och jag har gjort en upptäckt! vidrig fisk (all fisk är inte vidrig bara den här. ) smakar bättre om man tar bort paneringen !     när rasten var slut så hade vi engelska och då kollade vi på Ghost Hunter. det är jätte bra film (iallafall om man slipper workbook. ) tycker jag !    när jag kom hem fick jag äppel paj. det var väl, vad ska man säga, gott? aja nu sitter jag här och bloggar lite hejdå   


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan, vi är två tjejer på 11 år. Som bor i Enköping!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards